מפגש קסם אביב
- 26 באפר׳ 2022
- זמן קריאה 1 דקות

הקהילה שלנו נפגשת בתדירות גבוהה במרחבים הוירטואליים לקריאת ספרים בחברותא. יש לכך המון יתרונות ועדיין יש בנו הרצון להיפגש פנים אל פנים, כולם יחד, להתחבק, להסתכל בעיניים ולא דרך המסך, לפחות פעם בשנה.
מידי שנה בחוה"מ פסח מגיעים כולם מכל קצות הארץ למקום מלא קסם למפגש אביבי.
אלה תמונות ממפגש בגינת פעמונים ברעננה, בה מתכנסת אחת הקבוצות הפרונטליות שלנו ושם כינסנו את הקהילה כולה.
מעבר לחיבוקים, הברכות והשיחות, עשינו סיור בגינה עם אילן שכבש את כולנו בהומור ובאנרגיה, כתבנו ברכות האחד לשניה על גבי חלוקי נחל ושתלנו עדניות קטנות עם ורד שמשון שעוסקת בגינון טיפולי. ורד הקריאה לנו קטע קטן מתוך הספר "גינת בר" של מאיר שלו שכתב על גינת ביתו בעמק יזרעאל שהגינה ברעננה קצת דומה לה, מלאה באהבה והומור, צבעים, ריחות וקולות. שלו מתאר בספרו את מחזורי העונות וחליפת הזמן, ומחשבותיו בעת הנביטה, הכמישה, העישוב והלבלוב ולא יכולנו שלא לחשוב על עצמנו, על מחזוריות החיים שלנו וכמה טוב שאביב.
"יצאנו עם ידיים מלאות ולב מלא שמחה" סיכמה צפרה, אחת מחברות הקהילה.




תגובות